Saturday, February 12, 2011

TheNewOfMe


Some people label me as a WEIRDO.
Some people label me as a PRETENDER.
And some other people label me as ARROGANT.
OK,seriously speaking, i dont mind at all because i know who i am.
Hidup aku dah sangat sebati dgn word INDEPENDENT.
So,its not a big deal honey.Talk as much as u want.Label me with too many negative words.
Aku dah rase mcm2 benda dlm hidup.Start dari family, study and kawan.YES.aku bukan lah anak yg dgr ckp.I admit.Aku bukan lah insan bijak dan aku bukan lah kawan yang baik.ITS ONLY ME.
Semua takkan faham.Aku bukan lah perfectionist.Aku cume berimpian jadi seorang yang sophisticated.
Experience has taught me to be a strict (takde lah strict manepun..korang gletek aku guling2 jugak).
Hidup ni kan mcm roda.Aku penah ade kat atas tuuu dan aku dah rase hidup kat bawah sekali.
Bila kat atas,perrghhh! Happy tak terkata.
Bila kat bawah, aduhhh! Perit wooo..
Sebab tu aku tak kesah sekarang ni.Aku kerja untuk kurang kan susah Bonda.Aku belajar untuk diri aku sndr.Aku jadi fussy sebab aku nak yang terbaik.But,aku tak pernah memilih kawan.
Be friend with me then you will know.Aku sgt easygoing.Serious, tak tipu.
Tapi, kalau semua tak nak be friend dengan aku, i can do nothing baby.Still, I CAN STAND WITH MY OWN FEET.
(aku dah start nak merepek dah ni)
OK.enough.it is already 2.18 in the morning.
So, i need to sleep and rest enough..

FOR YOU,
Be Good Guys.
XOXO

No comments:

Post a Comment