Wednesday, February 23, 2011

Sekadar Luahan

kenapa dengan aku? aku rasa mcm "Ya Allah.kenapa aku tak sepandai mereka?"
ye aku usaha.ye aku belajar.tapi kenapa tak selaju mereka?
lately ni nasib malang je :(
Gosh! ape ni sume? study ntah mane.kawan ntah mane,family ntah mana.sume dah campur aduk.
this is not what i want.hilang semua azam.hilang semua janji aku.kata2 semangat dah jadi macam kata2 yang jatuh kan aku.Astagfirullah.ni ke Shafinaz? I AM TOTALLY LOST. hari2 aku penuh dengan stress.
hari2 aku dengan jalan buntu.memang tak baik mengeluh mcm ni tapi ni la yang aku rasa.
sorry for myself.Arghhhh! Tak kuat nye aku!
tak guna dah nak letak kata2 semangat.sebab at last aku down jugak.
to those yg terasa dgn aku yang semakin weirdo,i am sorry.aku just nak cari semula diri aku.
kepada yang tegur aku untuk jgn jadi PRETENDER, thank you. kau dah buat aku bertambah down.
niat kau baik tapi tak kena dengan cara. aku expect something yg membangun dari kau actually. tp aku salah.
kadang2 kita tak boleh sama kan diri kita dengan orang lain. kau secara natural nya sangat bahagia. aku pula bahagia di muka je tpi luka kat dalam. so please,think about it. kalau aku tegak macam straw dlm berkawan, diorang akan ikut sama terluka. aku bukan lah prentend jadi baek tp belakang mencucuk.takkk.bukan!
pretend pada aku, aku tak boleh nak tunjuk aku bermasalah.tak boleh nak tunjuk reaksi muka sebenar.kalau nak ikut muka, mmg semua takot nak dekat lah.aku kena jadi periang.gelak ketawa.gurau2.biar diorang rase " wow! cool nye awak nai.happy je slalu.."
Yes.itu yang aku nak, kawan.
heartless.tu yang aku cuba sekarang.terima semua nya.telan semua nya.hebat kan?
semestinya!

2 comments:

  1. nai...nape ni.. b strong la k... sdey bace entry kaw... pape connect kat blog k..folo la gak blog aq..huhu

    ReplyDelete